Uppe på benen igen..

Har försökt komma ut på nätet i timmar... Nu äntligen lyckades jag!

Jag har svoit länge även idag, trodde jag skulle vakna tidigare eftersom jag sov så mycket igår. Men tydligen så behövde min kropp mer sömn. Så vid 12.30 puttade Nellie på mig & ville ut. Då kunde jag vakna till liv först, ta mig lite frukost..

Det är storm ute, såg på nyheterna att det har dragit in ett stort oväder över Sverige! Snön har inte kommit hit där jag bor än, men det är säkert bara en tids fråga...

Nu börjar jag känna mig piggare i kroppen igen & den vill åt samma håll som jag. Så kan jag dosera rätt nu så kanske det håller i sig?... Kändes skönt att jag kunde bryta detta smärtgenombrott själv & slapp en besök på akuten!

Ska nog ta mig en varm dusch nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0