Tro det eller ej..

men jag har sovit i massor!! Jag somnade strax efter jag tagit theralen, vakande till vid 00.30, vart då rädd att jag inte skulle få sova mer, mina hundar är ju vana att få gå ut en sista gång den tiden.. Men kunde somna om igen, släppte ut hundarna så dom fick kissa på morgonen, men sov till 14. Så sov i streck 16 timmar! Kunde då ta mediciner, äta frukost & somande om igen efter någon timme.

Så har fått vila kroppn ordentlig nu! Så skönt!!
Är lite tom i huvudet, känns just nu som om jag bara är... Men för hoppningsvis så får jag sova i natt!? Ska titta lite på House nu..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad skönt att du äntligen har fått sova! :D

2010-11-02 @ 23:36:19
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: litentanta

Har följt med på dina vaknätter, finns inget värre än att bli sådär riktigt utslut :-( "Tack vare", hmm?, epilepsin.. så sover jag numer på en ständig dos av sömnisar, 2 propavan och ett par timmar senare en Imovane/Zopiklon. Det heter ju att man blir beroende och ja, kanske det, men eftersom att jag haft mina sömnproblem sen dottern föddes så har det här fått bli mitt sätt att få någon sömn. Utan så blir man ju sjuk, jag krampar och ja, du vet ju själv hur du mår..



(Har testat Theralen och blev livrädd, blev så seg och nästan än värre dagen efter... håller mig till propparna som jag inte känner av dagen efter)



Hoppas du får sova i natt igen, även om du fick en himla massa timmar så måste man ha en himla massa såna nätter också ;-)



Kramen på sig!

2010-11-03 @ 00:36:37
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0