Tom & frusen...

Sitter här framför skärmen men vet inte vad jag ska skriva?
Tom i huvudet...

Har frusit idag, har dubbla byxor, strumpor i mina fårskinnsmockisar.. Tittat på Idol i vanlig ordning ;) Jay & Olle mina favoriter är i semifinal! :)
Hade tänkte bädda klart sängen men det blev inte av... Har istället disakt upp disken, vet inte ens när jag såg botten på diskhon senast!? Har senaste tiden bara diskat det akuta & lite till, men det tog aldrig slut! Sån befrielse, svårt att förklara...

Nu ska jag borsta tänder & natta... Hoppas på en bra morgondag! Natti natti...


Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas att du fick sova gott. Kram

2010-11-27 @ 07:41:54
URL: http://smillamittilivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0