Tarzan är hemma!

Tarzan är återfunnen... Eller han var aldrig borta, inte ens ute!

Jag trodde han följde med Elin ut genom dörren eftersom jag inte såg honom efter hon gått. Hon gick alltså strax innan 21, jag lag mig vid 00.30 & var upp igen vid 01.30 för att kolla en sista gång. Men ingen Tarzan... Gjorde i ordning hans korg på utsidan som snön hade blåst in i. Tyckte det var konstigt eftersom han inte velat gå ut under hela dagen, mer än dom korta stunderna?

Vid kanske 02.30 hörde jag ett krafsade på badrumsdörren & Jane gör inte så. Det kunde bara vara Tarzan! Mycket riktigt, jag klev upp där är Tarzan. Han har alltså varit inne hela tiden, men inte visat sig! Kom på sen att jag såg honom på en stol i köket när Elin var här & han har förmodligen legat kvar där sen. Så han var aldrig ute ens... Skönt!

Men inte kunde jag soman för de... Vet inte vad klockan var när jag somna?! Men Bazze skällde ett antal ggr under natten av ljud han hörde, sen tog sig hundarna in i sovrummet. Vet inte hur många gånger jag sprakade ner dom ifrån sägen?! Den var ju REN!!!!

Så det känns som om jag inte har sovit någonting alls! Men jag älskar ju mina goa pälsdjur ♥
Nu sitter jag å väntar på att Lisa ska hämta upp oss, vidare till stallet...


Kommentarer
Postat av: Stina

Tur att han kom fram!

2010-11-25 @ 19:31:09
URL: http://smillamittilivet.blogspot.com/
Postat av: sussi

skönt kissen är hemma.Vad fin den är! kikade på bild i blogg innan

djur är underbara fast i bland blir man lite trött på dom.

2010-11-25 @ 20:26:36
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0