Nu verkar det som om det är lite på G till min läkare...

Nu verkar i alla fall remissvaren vara på väg ifrån smärtrehab till min läkare i alla fall. Sekreteraren ringde mig i morse ifrån smärtrehab & talade om det men sa också att, dom kunde inte hjälpa mig med det som var från Anders V, då det är en annan avdelning. Vad det nu ska ha för betydelse, dom har ju min tillåtelse & det är något som ska skickas till min läkare! Det gör det hela lite mer komplicerat för mig som måste få tag i någon där på hudavd. När jag ringde idag så hade dom inte telefontid då..

Så måste ringa mellan 8-10 imorgon!

Har för övrigt ont i huvudet idag också, det behövs inte mycket för att trigga igång den & värken. Men försöker ta det lugnt, har tvättat en maskin & hängt den nu.. Så ska vila lite igen framför TV.



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, jag är 24 år och har också EDS. Hittade din blogg idag när jag kollade runt lite på nätet. Vore kul att ha kontakt med en annan ung tjej som har samma sjukdom! / Elin

2010-11-11 @ 19:06:12
Postat av: Madeleineslife

Hej Elin.. Kul att du hittat hit! :)

Absolut! De finns flera fördelar att ha kontakt med andra som sitter i samma båt. Det är inte lätt att leva med EDS, man kan känna sig ganska ensam... Sen är de alltid bra om man kan dela erfarenheter.



Så om du undrar över ngt är det bara att fråga, svarar mer än gärna!

Jag uppdaterar bloggen så ofta jag orkar & hinner, mitt mål är varje dag. Jag bloggar om hur det är att leva med EDS, delar med mig av bra & dåliga erfarenheter, så ofta kan man nog känna igen sig lite.. Sen skriver jag om mina intressen & det som faller mig in för stunden..



Mvh Madeleine

2010-11-11 @ 22:52:19
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0