GER UPP!!!

Ja, vart ska jag börja..?

Har i alla fall haft ett trevligt besök idag av Jennifer som kom förbi mig en sväng.. På köpet hjälpte hon mig med att få av överdraget på den andra soffan. Så nu är båda rena :)

Jag vet inte vad som händer eller inte händer?! Jag vet nu med säkerhet att EDS avd är nerlagd på UAS. Som Pia sa till mig för ett tag sen, men när jag frågade där om det då fick jag ett annat svar än jag fick idag. Så det innebär att kontakten jag hade hoppats på att ha med läkaren Anders V kommer inte bli av. Så tillbaka på ruta 1!!

Sen den hjälpen dom kan erbjuda är att jag går till sjukgymnasten, men gör jag inte det tillräckligt "ofta" så funkar det inte. Då måste jag ta kontakt med en sjukgymnast härifrån, tillbaka på ruta 1!! Jag har en tid dit nästa vecka, så vi ska då diskutera vidare min framtid där.

Det alternativ som finns kvar är att gå på deras smärt rehab program. Som jag sagt/skrivit tidigare så har jag genomfört 2 st sådana tidigare. Så de vi om fram till under utredningen jag gick för några månader sen där & träffade alla i teamet var att det inte lämpat för mig. Det skulle inte ge mig något. Så varför gå ett igen?!

Men det är vad dom har att erbjuda mig på UAS. Så nu ser det ut som om jag kommer behöva söka mig någon annanstans för att få hjälp.. Men vart?! Driver inte jag så händer inget. Tillbaka till en återvändsgränd. Detta har tagit 1 år av min tid!

FK vill ju ha in varför jag inte kan jobba, men det blir ju inte av nu heller som det er ut?!.. Hur länge tänker dom godkänna min aktivitetstöd? Nu när det inte blir något av på UAS? Om inte remissvaret räcker som jag hoppas på att det kommer nu!

BLIR SÅ MATT!!!

Hur ska man orka hålla på!?

Min läkare här hemma kommer heller inte bli glad & vet att hon känner lika som jag. När jag nämnde sist för henne att det hade lagt ner EDS avd där så sa hon, nej det får bara inte hända!!! Hon känner sig maktlös & hjälplös... Berätta idag att hon inte fått några remissvar..? Dom bara hänvisar till nästa, jag blir galen! Så nu tror jag att det ska vara på G i alla fall..? Vi får väl a se...

Mår si så där nu, ont i rygg, nacke & huvud. Så måste lägga mig strax=en tidig kväll! (för mig alltså).


Kommentarer
Postat av: sussi

tjohoo..Kul att se dig igen! Har haft samma problem fast min dator vart bara omformaterad. Har dock kvar din blogg på dottras dator så jag har kika in här då och då men när man ska kommentera från hennes kommer de upp error 404. Problem hos alla som har blogg.se på hennes burk så jag gissar de nå med hennes webbläsare men de är en Gustgav vasa från -01 hon surfa på.



vilket strul de är med dig och fkassan..Hoppas på en lösning snart på allt detta så du kan få slappna av mera.

2010-11-09 @ 23:43:31
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com
Postat av: Madeleineslife

Hej Sussi...

Jag har ört att det är några som har haft problem att kommentera här.. HAr varit i kontakt tidigare med blogg.se.. Trodde att det fungerade som det skulle :( Det kan ju vara så att det är datorn man sitter vid? Men ska kolla upp det en gång till!



Ja det är mkt med det hela, lugnar aldrig ner sig :(

Tack för din omtanke...

Kramis

2010-11-10 @ 17:05:46
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0