Fika sällskap, men fick ett svårt smärtgenombrott!

Har haft Lisa & Felicia på besök idag :)
Att Felicia var med vart en överraskning, mycket kul! Det är ju så sällan man ses nu.. Vi fikade tillsammans & snackade massa skit ;) Lisa hade med sig håltången så äntligen har jag kunnat fixa mitt nya skärp :) Sen ska jag låna hennes symaskin för att laga lite saker när jag har ork..

Helt slut, så ont i nacken, strålar ut i axlar, ner mellan skuldror. Ont i huvudet, diklofinak jag har hjälper inte :( Så nu hade det varit bra med något extra att ta med mina smärtgenombrott... Har massa hemma, men det ska gå ihop med det jag redan tar.. Så man kan inte hålla på å mixtra själv! Det blir svårt att kunna titta på TV också när man inte orkar med ljud eller ljus...

Vi får se om jag kan ta reda på vad jag kan ta istället för oxynorm...

Hoppas ni haft en bra helg!?


Kommentarer
Postat av: sussi

Trist att de som är roligt sen ska utlösa smärta i din kropp. Hoppas nu du har fått ner smärtan och får må bättre!

2010-11-22 @ 10:08:50
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0