En skön start på veckan med trevligt sällskap..

Fick en bra start på veckan :)

Sov länge.... Skönt!
Hade fått ett sms flera timmar tidigare, Elin frågade om jag ville hänga med på en promenad.. Hon ringer efter jag fått i mig frukost innan jag han svara på hennes sms. Prata i telefon tyckte jag var bättre, men hon tyckte efter vi pratat en ½ tim att vi kan ju lika gärna gå samtidigt.. Medans jag tyckte att det var skönt att få sitta kvar i soffan.. Hade inte riktigt vaknat än & mådde väl si sådär. Men hon gav sig inte... ;)

Så vi gick en lång promenad i friska luften. Kan inte minnas sen vi gjorde det senast tillsammans?! Men trevligt var det! Hon har haft så mycket med skolan & allt vad det innebär. Men det är roligt när hon har tid att göra mig sällskap & mina hundar älskar Elin!

Nu ska jag ta en kopp kaffe.. Snart äta middag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0