En bra sömn gör allt!

Shit vad trött jag vart! Somnade på soffan, när jag skulle se Nakita (kl 21.55 på feman).

Jag har sovit hela natten som var, det gjorde susen! Jag har varit bättre i kroppen idag & huvudvärken var borta när jag vaknade :) Det blir lite att man går i en dvala sen hela dagen, men bättre det än en sådan värk att man inte ens orkar med sig själv!

Mina journal kopior har redan kommit så det var snabba bud måste jag säga. Däremot har inte min läkare hunnit ringa mig, så hoppas hon gör det imorgon! Annars får jag boka en ny teletid.

Ska lägga mig i sängen nu så jag inte vakanar till igen & inte kan somna sen..

Ska nog få handla lite imorgon med Ruedee?..


Kommentarer
Postat av: sussi

Skönt du har fått sova.. Huvva är de migrän du har med? Finns inget värre än huvudvärk. Jag väljer vilken värk som helst utom den!(Om man får välja)

2010-11-18 @ 14:32:24
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0