Back on track!

Nu är klockan 15.57, jag har haft ett mycket trevligt samtal med en vän till mig nyss. Nu känner jag att jag har "vaknat" till liv igen. Back on track! Tog en välbehövlig dusch, kändes som om jag duschade av mig dom dåliga energierna, så kan det bara bli till de bättre!

Ska snart när mitt hår torkat ta en sväng med hundarna, gud så jag har längtat! Vädret ute kan många tycka är skit, & ta det som en anledning att stanna inne. Men jag skulle kalla det höst. Tänker gå ut, klä mig som en mumie för att inte frysa & sen ta in dom friska vindarna!

see you!

P.S vill bara passa på att tacka mina vänner för att ni finns! Och för alla fina kommentarer, dom värmer! D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0