3:dej natten i rad!

Jaha, nu är det dag igen.. Jag har fått 3 timmar sömn nu sammanlagt på förmiddagen.. Kanske 4..?

Det är inte roligt! Nu ikväll har jag bestämt mig att ta theralen i tid & sen sover jag tills imorgon. Men kan inte ta det för sent för då vaknar jag inte förens sent dagen efter. Så det har varit försent att ta det dom här dagarna. Men hade ju inte kunnat tro att jag skulle vara vaken 3 nätter i rad! Så ikväll blir det en tidig kväll, där med basta!!

Nu ska jag försöka ta mig igenom dagen.. Solen strålar på utsidan.. :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

De blev rätt goda också. Grabben är överförtjust och vill äta muffins hela tiden hehe.



Hoppas du får sova snart! Vet hur jobbigt det är att aldrig kunna sova :(



Kram på dig!

2010-11-01 @ 17:05:28
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0