Du & Jag

Åren börjar bli många nu
du kom in i mitt liv när jag fortfarande var väldigt ung
det har blivit till något mycket större än jag kunde föreställa mig
vi har vuxit till ett team

vi har haft våra stunder tillsammans
en gång kunde jag dött
det var riktigt kritiskt
men jag har förlåtit dig, även om det tog lång tid

du älskar mig villkorslöst
du finns alltid där för mig
men vad har jag gjort för att förtjäna det
du förtjänar bättre än någon som mig

vissa säger att jag ska gå vidare
men jag älskar dig så mycket att jag inte kan
är jag ego som inte släpper dig

känner mig inte tillräcklig
vad har du att säga till om egentligen
vad vill du
jag hade massa förhoppningar om oss
drömmar

tänker på dig dag som natt
drömmer mig bort
om allt vi har varit med om
alla fina stunder vi haft ihop
äventyr, galenskaper

önskar att det såg annorlunda ut
vet inte vad jag ska ta mig till 
jag vill inte
jag kan inte

vill försvinna bort
långt bort med dig
där ingen vet vart vi är
bara du & jag
få vara tillsammans

jag är stolt över dig
att få vara din
allt du har lärt mig
allt jag har lärt dig
vi hör ihop du & jag

Love





Kommentarer
Postat av: litentanta

oj, kanske förstår lite mer nu(säger hon o skramlar runt med de två hyfsat pigga cellerna i skallen hihi!)



ta hand om dig!

2010-05-06 @ 00:18:22
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0