Det artar sig...

Efter 1 veckas slit!

Först somnar jag 2 kvällar i rad  & den 3:dje när jag ska slå på datorn för att blogga så kommer jag inte ut på nätet!

Har försökt njuta av vädret & få undan så mycket som möjligt innan man är "invalid" i alla fall för ett tag. Det har ju varit bättre väder än vad man kan önska sig! Helt underbart!! Vad mer kan man begära?!

Så har hunnit med det som ska göras i rabatterna, klippt gräset i 2 omgångar, trimmat Bazze, tills jag varit så  slut att jag stupat i soffan!

Idag har jag varit på läkarbesöket som jag missade för ett par månader sen. Var dax att kolla värdet på mina sköldkörtel hormoner. Allt såg bra ut, verkar som om levaxindosen är rätt, så ska fortsätta som jag har gjort.

Efter så åkte jag, farmor & farfar bjöd på fika. Satt väldigt bra för att orka resten av

Kunde handla lite yogurt, mjölk & frukt idag medans jag var i staden.

Nu sitter jag åter i soffan.. Försöker titta på tv, men det är svårt att fokusera på något.. Mycket som rör sig i huvudet nu. Det är op på måndag & det är med blandade känslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0