ORKAR INTE MERA!


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

KRAM!

2010-05-02 @ 16:10:00
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: Laila

Att ständigt oroa sig för om och hur mycket man skall få nästa månad från Försäkringskassan, ständigt känna sig ifrågasatt trots att full dokumentation med intyg och allt från läkare finns kan få vem som helst att gå i däck. Om man dessutom har ständig värk och svårigheter med vissa rörelser så ter sig livet givetvis inte alltid så ljust.

Jag önskar att våra politiker verkligen förstod vad innebörden blir för de sjuka när de fattar sina beslut och att handläggarna på Försäkringskassan ibland kunde slå bakut och protestera mot beslut som de måste inse drabbar de försäkrade för hårt! Nu är måttet rågat! Ingen människa blir friskare av att hela tiden oroa sig för hur man skall överleva månaden!

Som tur är Madeleine så är du en fighter som ser framåt och kan konsten att se det ljusa i tillvaron. Skrattet ligger inte långt borta och du älskar och är älskad av dina djur, din familj och dina vänner.

Jag är tillräckligt gammal för att veta att livet kan indelas i olika perioder. Just nu går du igenom en mycket jobbig period men livet har säkert något bättre åt dig i bakfickan som gör att vi alla kan njuta av ditt porlande skratt igen :)

2010-05-02 @ 16:30:20
Postat av: litentanta

Men hej vännen :-(



Vissa dagar är bara..... jag vet, du som är min

stora förebild och kämpe måste också få må som

du verkligen gör, har mina såna dagar just nu

också...



Skickar många varma kramar, vi får försöka tänka

att vi inte är ensamma utan MÅNGA, även om det

inte alls känns så....

2010-05-02 @ 16:34:52
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0