Operationen närmare sig med stormsteg!

På tal om OP så har jag fått en tid..

Känns som om jag inte har skrivit om det?... Det är i alla fall på måndag, nu den 24. Så snart, sååå länge som jag har väntat!

Tror att det är snart 4 månader!!

Nu blir det av, jag var dit till sjukhuset för att träffa en läkaren för 2 veckor sen. Fick även en ny tid för att träffa narkosläkaren. Men det ringde jag & bad om att få ta via telefon. Det gick att ordna, vilket gläder mig! Hade aldrig orkat med det oxå!

Så imorgon ringer hon mig på utsatt tid.


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Skönt! Att vänta på operationstiden är ju så jobbigt!

Hoppas allt går bra. Tänker på dig!

2010-05-19 @ 18:21:01
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: litentanta

Har missat massor, blir glad över att se att du verkar må bättre nu, även om allt ont finns kvar =( och härligt att du får göra din operation!



Underbara bilder på ston med föl, gulliga kaffesugna shettisen och ser också att du som jag faktiskt köpt något till dig själv :-) Jag är numer stolt ägare till ett par supersköna "gladiator"-sandaler, utan klack förstås, och känner mig lite lyxig rentutav.



Ta hand om dig vännen

och kramen förstås!

2010-05-19 @ 21:12:57
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Renée

Vad bra att det äntligen ska bli av!!! Jag håller tummarna för att allt ska gå bra. Hoppas du har snälla vänner som kan hjälpa dig med allt hemma... Många kramar från mig!

2010-05-20 @ 22:50:16
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0