Mys, skratt, gemenskap...

Nu har Felicia åkt hem igen..

Vi har tagit det lugnt idag, mina hundar struntade i att vi hade flyttat fram klockan idag så det vart väldigt tidigt i morse! När jag hade sagt till dom ett par gånger att vara tysta så orkade jag inte längre. Så för att Felicia skulle få sova & jag själv så klev jag upp & lag mig på soffan. Då kunde dom koppla av & vi somande om...

Dom tycker inte alltid det är lika kul att ligga i hallen. Men nu hårar dom som aldrig förr & Nellie kan INTE hålla sig på golvet som jag sagt, så då får dom helt enkelt ligga i hallen & dörren är stängd.
Det är bra träning för dom oxå.

Men sen när vi masade oss upp så tog vi en mysfrukost framför tv.. Tittade på körslaget igen i repris. Hann med lite pyssel sen oxå innan hon åkte hem. Jag vart inte klar med mitt då jag var tvungen att hoppa in i duschen för jag vart bjuden på middag hem till mamma. Felicia & jag har inte samma mamma.. Så det var inte så att hon inte fick komma & bara jag..

Min syster ska resa bort, är borta i 5 veckor. Så vi kommer inte fira påsk med henne bla, så vi hade en avskedsmiddag för henne ikväll. Mycket god mat & efterätt! Fint dukat av S var det oxå!!

 

Hon är pysslig som jag är!



Var proppmätt sen efter några timmar när jag åkte hem, var inte ensam om det. Men det var ju såååå gott :)
Massa skratt fick jag, vi brukar alltid ha trevligt & roligt tillsammans.

Känner nu efter flera dagar i farten av det i kroppen. Ont i varenda muskel som finns i ryggen! Ljumskarna värker & huvudvärken fortsätter..

Men har träffat många nära & kära i helgen, umgåtts, myst, skrattat & mått bra.

Nu ska jag lägga mig, en ny vecka framför mig som väntar med nya äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0