GRATTIS BAZZE!!!!

PÅ 4 ÅRS DAGEN!!!
MIN BAZZELITO, PRINS BERTIL, ELLER BAZZE VILKET SOM,
LILLA KILLEN HAR BLIVIT STOR!

Han var så liten när han föddes & blev utstött så höll inte på överleva första tiden..
Men min Prins är en fighter!! Han växte till sig & när han var 7 månader så flyttade han in med mig & Tarzan.




Vill vara så nära som möjligt! Mycket mamma kär ♥


På party!! Alltid med..






Trivs som fisken i vattnet


Älskar min Bazzelito, han är mitt allt! Puss på dig!

                                        ♥♥♥


Idag hade vi först födelsedags fika ute i solen..


.. med kaffe, kärleksmums, kladdkake kakor, morötter & godis hjärtan..

En fika ihop med mina änglar...
Det var ljuvligt! Varma solen värmde i ansiktet där jag satt på stolen mot planket på baksidan, en varm vind blåste genom håret & vattnet skvalade i stuprännan!
Vår, vår, vår nu är den här! Äntligen, hopp om livet, inspirationen flödar & det kliar i fingrarna

Hundarna njöt lika mycket som jag, Tarzan var i krokarna oxå Jane som satt i fönstret & solade.

        
Visst är väl dom söta hundgodisarna!    Bazze, överlycklig för sin morot.  
Ger mitt hjärta till mina hjärtan ♥

Sen firade vi Kim´s namnsdag & Bazze´s´s födelsedag hos faster, med en chokladtårta som Ruedee hade bakat..
Mycket gott! Tack!! ♥



Kommentarer
Postat av: Sussi

Så underbara bilder..De har vart svårt att kommentera hos dig :( De har vart error 400 som kommit upp när man ska komentera :(

2010-03-21 @ 00:11:02
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0