2 timmar kvar bara!

Nu är det hemgång om ett par timmar..

5 dagar på sjuhus, tänk att tiden går så fort... Trots att jag inte ens har haft tv & fick datorn igår... Men nu när jag inte får smärtis längre intravenöst så finns det ingen anledning att stanna här. Så får jag komma hem ett par dagar innan det är dax igen...

Jag har varit uppe på benen, men viss ansträngning.
Det gör ont, men inte bara det utan kraften i benen försvinner! Det är mycket obehagligt!

Saknar djuren i massor, min soffa & min säng!!
Men nu i efter middag om kanske 2-3 tim får jag träffa dom! Jippi!!!!
Sen har inte Tarzan den rackaren kommit in sen Elin släppte ut honom i fredags. Men han ska ha setts till i krokarna. Han kan vara lite tjurig när hans mamma inte är hemma..
Det är mer vanligt att han inte syns till när jag är borta om jag säger så..

Hör av mig senare i kväll när jag har installerat mig hemma igen.

Tack åter igen för alla fina ord & för att ni stöttar mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0