Christians student 2010

Det var fjärde året i rad nu regnet öste ner över studenterna!

Men dom tog studenten & alla var glada. Men det vart ingen champagnefrukost eller cab hem. Men firade gjorde vi med god mat, dryck, många skratt & massa pladder... Tänk att nu har min lilla kusin tillochmed tagit studenten. Man hinner inte med i svängarna.. Det är nu livet börjar..

Men han kan vara stolt & glad att han klarade det!



Robin storebror till Christian
som tog studenten för 2 år sen även då regent öste ner.


Presentöppnig, undrar vem som var mest nyfiken? ;0) Chris lilla syster Josefin


Kolla in min fasters hår! Där ligger man i lä...


Marika (min svägerska) & jag..


Christians kusin Sandra tog även studenten..


Lisa var barnvakt åt sin systers lilla Noel som har blivit ganska stor nu!
Så fruktansvärt söt med sina lockar & blåa ögon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0