Regent öser ner på studenterna...

Känner av gårdagen, men inte så pass att jag inte kan vara med idag som tur är!

Fick sov morgon också så det gjorde otroligt mycket! För hade det varit tidigt idag så hade jag inte orkat med...

Nu sitter jag här, klar för att fira min kusin som tagit studenten, väntar på Lisa som ska hämta upp mig.. Men tycker sååå synd om alla som tar studenten idag! Regnet öser ner!! =0(



Så dom lär vara blöta när dom väl anländer.. Men som tur är så har vi tak över huvudet där vi ska vara i saloonen. Så det behöver vi inte bekymra oss för, men tror nog att det är många som har räknat med att kunna sitta ute.. För att kunna få plats med sina gäster, men en dag som denna så blir det svårt. Tyvärr!

Hör av mig senare med lite bilder ifrån dagens händelse...

Känner du någon som tar studenten i år? I så fall hade ni tur med vädret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0