Nu börjar det bli olidligt!

Trött, ont, huvudvärk...

Har haft besök av farmor idag ett par timmar på eftermiddagen. Det är det jag har gjort idag. För när jag vakande hade jag ont värre än värst ner i regionen där dom har opererat. Sen är jag inte helt säker på att det är därför jag har ont. Men det gjorde så pass ont att jag inte kunde sitta, stå eller gå.

Så när jag hade tagit mig upp, kissat hundar, fått i mig frukost så somnade jag om på soffan. Sov kanske 2 timmar & när jag sen vakande så var det bättre. Men är det så att det kvarstår så kanske man ska söka för det? Men en dag i taget.

Min Tarzan har varit borta nu i 2 veckor igen!
Är sååå jobbigt när han inte kommer hem. Man undrar om det hänt honom något, om blivit instängd osv...
Men hoppet är det sista som beger en. & har ännu inte fått någon obehaglig känsla i magen & så länge jag inte har det så tror jag på att han kommer hem.

I morgon fyller Felicia 14 år, så då blir det fest...

Så nu ska jag sova så jag orkar fira henne imorgon.


Kommentarer
Postat av: Pia

Men vännen då, hoppas verkligen att det här onda ger med sig snart. Du har kanske hamnat i en sämre period / smärtskov, om det inte är nåt som hänt med op såret? typ invändigt tänkte jag. Det är ju så svårt att veta då man hela tiden äter smärtlindrande och ofta oxå alvedon som är febernedsättande.. då är det lätt att man kanske missar en ev infektion. Eller vad tror du? Skickar en styrkekram till dig.



Hoppas även att kisse kommer hem, men det tror jag att han gör. Som du säger, så länge man inte har den magkänslan så...



Jag har oxå skitont idag. Äter maxdos Tramadol, alvedon utöver Lyrican och Citalopramen. Har även Paraflex som är muskelavslappnande. Så idag tänker jag ligga i sängen hela dagen och sova och vila.



Tycker att du ska göra detsamma :-)



Kramar i Massor!!



2010-06-18 @ 08:46:12
URL: http://edsmamman.blogspot.com
Postat av: Renée

Hoppas kissen kommer tillbaka snart, han är kanske bara ute och friar? Ta det lugnt själv och vila så mycket du kan. Din kropp är inte bra nu så lyssna på vad det säger. Jag skickar dig en hop med kramar!

2010-06-18 @ 12:34:32
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0