Nu är dagen tack & lov över...

Det värker i kroppen & knoppen..

Helt slut!
Har haft en trevlig dag trots allt.. Bakade en kladdkaka & firade nationaldagen med Ruedee & hennes barn.

Dom gick föst en promenad med mina hundar, fick blommor när dom kom hem igen. Då avnjöt vi en fika i trädgården.

Efter det delegerade jag ut dom i arbete ;0)
Skämtåsido! Jag behövde hjälp att klippa gräset på framsidan, vilket dom gärna gjorde (dom slogs om gräsklipparen). Jag planterade ett par blommor, rensade lite i rabatter medans dom tog upp maskrosor ur gräsmattan.

Så nu ser det riktigt fint ut både på fram & baksidan. Så nu behöver jag inte stressa eller tänka på det.

Men allt detta blev för tok på mycket för mig. Är betydligt bättre efter operationen, men trots allt inte återställd. Är ordentligt blå, lila, gul, grön på magen fortfarande, svullnaden har gått ner, men långt ifrån helt & det är fortfarande mycket ömt.

Det tar helt enkelt sin lilla tid. Det största är väl att jag inte behöver hjälpmedel när jag går längre. ÄNTLIGEN!!! Har dock inte prövat gå några längre sträckor än. Men lite i taget, eller hur var det?....

Men nu tackar jag för mig, ska borsta tänderna sen blir det en stund på spikmattan om jag ska kunna få någon sömn i natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0