Ingen idé att försöka ens..

Kroppen kämpar för att repa sig igen..

Igår låg jag hela dagen hade lite feber.. Men idag har jag haft högre febern, svettats & värken molar. Jag har nu mycket ont på höger sida, upp i nacken känns som om jag snart har en nackspärr. Inte bra med tanke på morgondag.

Men jag har inte kunnat vila mer än vad jag har gjort. Har sovit från & till, gjort minsta möjliga ansträngning. Inte ens någon idé att försöka göra något. Planen var att handla idag, men efter duschen var jag helt slut av den lilla ansträgningen... 

Det har ju varit väder där efter också, då känns det inte lika jobbigt.. Hoppas jag klarar av morgondagen, det är en viktig dag! Dom har sagt att det finns möjlighet till att vila sig & det lär behövas.

Håll tummarna för mig att det går bra på UAS smärtrehabilitering. Dom ska göra en grundlig utredning på min EDS, hur den påverkar mig & hur dom ska kunna hjälpa mig.


Kommentarer
Postat av: Louice

Hoppas verkligen att det går bra för dig på smärtrehab, att du får någon hjälp där...



Ta väl hand om dig!



Tack för att du delar med dig så mycket av dina EDS erfarenheter..

2010-06-15 @ 08:49:21
Postat av: Madeleineslife

Louice: Tack så mycket! Det har gått bra, men det var en mycket lååång dag... Nu är det en hel del att smälta.



Det är kul att du gillar mitt sätt att skriva, om det ev kan hjälpa dig eller andra så är jag glad! Det har hjälp mig många gånger, att få höra om andra.



Ta hand om dig!

2010-06-15 @ 22:24:14
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0