Igen bra dag idag, men gör små framsteg varje dag..

Igår fullkomligt deckade jag vid 22.30!

Vilket inte är likt mig, men då var det nock. Så släpade mig in i sängen ett par timmar senare, lag huvudet på kudden & sov strax där efter igen. Var helt slut, huvudvärk & helt mosig i huvudet.

Sen sov jag som en stock, men bokstavligen släpade mig upp igen vid 10 tiden, när jag fått i mig frukost kunde jag inte hålla ögonen öppna längre. Somnade om, trotts att jag kämpade emot. När jag sen vaknade efter lunch så försökte jag piggna till med en fika för att vakna till liv. Men lyckades inte, vaknade aldrig riktigt idag. . Huvudvärk, trött.... Har legat en sväng på spikmattan för att lindra något, men det ger inte ens full effekt idag =0(

Så hoppas på en bättre dag imorgon.

Men läkningen efter operationen går åt rätt håll i alla fall. Vilket jag är glad för. Svullnaden har gått ner över magen, som har ställt till det en hel del! Det är ömt fortfarande, lite blå/gul än, men ingen infektion. Så då får man vara nöjd! =0)

Gör små framsteg för varje dag...


Kommentarer
Postat av: Renée

Skönt att du kan sova. Sömn är ju bästa medicinen eller hur, speciellt när man har EDS.

Många kramar till dig!

2010-06-03 @ 18:48:19
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0