Förberedelserna inför min semester..

Idag har jag mer eller mindre sovit hela dagen...
Helt slut efter alla dagar uppe på gården.. Dagen efter midsommarafton låg jag hela dagen. Sen har jag har varit där igår & förrgår också, njutit av solen & pysslat.
På onsdag morgon ska jag åka iväg med pappa & Lisa på semester. Det är på ett Redezvous som det heter. Då bor vi i tipi & lever som man gjorde i western & som indianerna.. Så nu är förberedelserna i full gång till detta det ska packas, lagas trasiga saker, handlas etc.
Så nu måste jag också försöka vila allt jag kan innan vi åker, det blir en lång resa & lång vecka.

Kommentarer
Postat av: Renée

Hoppas du får det trevligt på din semester. Lite extra värk får man nog räkna med men över lag hoppas jag att du får det skönt!

Kramis!

2010-06-29 @ 21:35:21
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0