Felicia 14 år!

Tredje gången gillt!
Det är tredje gången jag försöker skriva detta inlägg, men datorn har lagt av efter de tidigare gångerna..

Nu har min lilla syster hunnit blivit 14 år gammal. Är så stolt över henne!

I fredags så fyllde hon år & hade valt att ha sin fest uppe på gården, först med kompisarna & senare med släkten. Jag var där lite tidigare än övriga släkten för att äta ihop med Felicia, pappa, hennes mamma, Lisa & Felicias vänner. De bjöds på en westerngryta runt lägerelden. Det var trevligt på alla sätt.

När hon öppnade sina presenter, tror nog att presenten ifrån hennes mamma slog högst! Det var en mopedhjälm, men inte vilken som helst! Då hennes mamma har en kompis som kan lackera bla hjälmar så har Felicia diskuterat med killen hur hon skulle vilja att hennes hjälm såg ut.

Önskan blev uppfylld!

Dock inte den bästa skärpan, men tycker bilden säger mycket!




SÅ COOL!!!


Hon fick ett marsvin av pappa & Lisa med en peng runt halsen..


Vi hade en underbar dag, trevligt & massa gott att äta. Närjag kom hem var jag helt slut! Vi hade varit ute i 8 timmar...

Sen kom värsta åskvädret när jag skulle blogga & det var bara att dra ur alla sladdar... Men kände mig helt trygg här hemma.. Jag är ju inte ensam som tur är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0