Får det vara så här?!?!?!

Måste få tag på FK!!

Men det går inte. Det går inte för att det är överbelastat!
Konstigt! Inte enligt min mening... Så mycket som dom ställer till det för oss som har med dom att göra. Vilket man helst av allt på denna jord skulle vilja slippa! Slippa för att det är så krångligt!

Det är inte annat än problem. I alla fall är min erfarenhet det. Vet att många andra har samma problem. Kan inte stå i kö just nu som det är för så mycket har dom! Det är en röst som säger att "kundcenter har hög belastning vad god försök senare."

Men jag behöver ha kontakt med dom NU!!!!


Kommentarer
Postat av: EDSmamman

Hej vännen, fy fasiken vad jag blir arg å dina vägnar, varför ska det måsta vara så struligt med denna FK?? Hur svårt kan det vara?



Lider med dig och förstår att du är mer än trött på denna myndighet.



Hoppas att du kan lägga dom åt sidan i helgen och njuta litegrann. Hörde på nyheterna och vädret i morse att sommarvärmen kommit till stockholm så jag hoppas att ni får känna av den även i Norrtälje. (visst va det där du bodde?)



Kramar i MASSOR!!! Skönt att höra att det läker som det ska.



Kram kram

2010-06-05 @ 12:26:57
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0