Oplanerat, men blev väldigt lyckat!

Det vart åter igen en fullspäckad dag...

Planen för dagen var att komma till ett apotek & handla lite mat... Efter det var gjort så åkte jag upp till stallet, men där var jag bara. Drack lite kaffe, snacka skit.. Ja det vanliga, var mycket sugen på att ta en ridtur.

Men det var bara att lägga åt sidan, för med kort varsel så ringde mamma & sa att mormor & morfar hade kommit till dom. Vilket är så roligt, dom bor i Spanien & vi ses ett par gånger under sommaren när dom är här & hälsar på. Så när tillfällena ges så gäller det att ta dom. Trotts den korta varsel så lyckades alla att ansluta i familjen.

Vi åt en god middag tillsammans, spelade kubb, vårat lag vann! :D Sen vart det hemmagjord blåbärspaj med vaniljglass till efterrätt.. Inte fel ;)

                  

Så mätt & trött åkte jag tillbaka till gården för att hämta upp mina hundar, sen vidare hem igen. Så nu är man färdig igen.. Kroppen säger ifrån & behöver vila, men det är inte alltid så lätt.

Nu blir det kudden, förhoppningsvis så orkar jag läsa lite i boken som är svår att hinna med nu på sommaren när det är så mycket annat. När man väl sen ligger i sängen är jag för trött för att läsa.. Läser nu olycksfågeln av Camilla Läckberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0