Nu har jag en dator igen!!

Nu så kommer jag äntligen kunna blogga igen & ha kontakt med alla ute i cybervärlden =0)

Tack vare min vän som är så snäll & lånar ut en dator till mig så jag ska kunna blogga! Inte många människor som är så snälla... Men jag har tur!

Har tillbringat min tid de senaste veckan uppe på gården, varit hem för att vattna blommor & mata katten. Så det är ingen ordning på någonting just nu.. Eller i alla fall inte så mycket rutiner.. Men det är väl så det ska vara, för att man ska må bra & orka med.

Nu sitter jag i saloonen, ska snart gå å lägga mig i Trapperkojan för att sova några timmar innan det är dax att kliva upp igen. För imorgon blir det ett besök till vikingabyn med barnen. Så då måste man vara någe så när pigg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0