Tillbaka i verkligheten...

Hemma igen efter en underbar tid på Redezvouet i norrland.

Det var 10 dagar som var väl behövliga bortom allt vad bekvämligheter heter! Saknade det inte ett dugg heller för den delen. Vi tvättade oss i bäversjön på morgonen, en skön uppfriskning. Vi njöt av tillvaron & tog dagarna som dom kom. Gjorde en hel del spännande utflykter tillsammans. 

Dom dagar jag mådde lite sämre så kunde jag få hjälp med värken så kännde inte att det var till något hinder. Det var stek hett hela tiden där som hemma.
Har massa bilder som jag vill visa er, men tyvärr glömde jag kabeln hemma idag till kameran. För datorn är ännu inte fixad. 

Så ska försöka ladda upp bilderna senare ikväll eller i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0