Mys framför brasan...

Hemma igen efter några timmar på kvällen uppe vid gården...

Har sovit nästan hela dagen. Med tanke på ur jag mått de senaste dagarna & natten till fredag sov jag 2-3 tim så behöver min kropp sömn i allra högsta grad. Så när jag väl vakande till liv ordentligt på eftermiddagen så kände jag för att få lite frisk luft.

Åt mat med dom & efter det har jag legat framför brasan, myst med hundarna & småpratat. Nu är jag hemma igen..

Det ska komma 50 mm regn har dom sagt, så det lär ta ett tag innan det slutar. Men det är mer än behövligt, det är underbar luft ute & det går att sova på natten nu... Inte för att jag klagar på värmen, för det är då jag mår som bäst & har minst värk!

Får se om jag orkar packa upp mina grejer som står i hallen.. Det har blivit en del & jag har inte orkat när jag väl varit hemma att ta tag i det. Sen tvätta upp kläder & sängkläder. Det är inge kul att se det när man går in i badrummet..

Nu blir det kudden igen & en tur i till staden imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0