Hemma igen...

För första natten på ett tag.

Har inte haft en rolig dag idag, med min värk! Det kändes redan när jag vaknade att det borde varit en dag jag skulle legat kvar i sängen. Men det gick inte när vi skulle åka till vikingabyn.. Så tog mig upp även om jag "inte" var vaken. Efter mycket om & men så kom vi iväg.

Det har varit lika trevlig som vanlig. Tänker göra ett inlägg endast om detta imorgon med bilder också. Nu har jag tagit en varm, skön dusch, ska lägga mig en stund på spikmattan en stund innan jag somnar. Så att jag ska kunna sova över huvudtaget!

För musklerna är spända som en fiolsträng i ryggen!

Katterna var mycket glada av att jag var hemma igen & hundarna somnade på direkten av trötthet. Borta  bra men hemma bäst som man brukar säga.

Hoppas på att få sova lite längre imorgon så att jag får bli ordentligt utvilad. Det behöver min kropp nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0