Vilken skräll!!!!


Agneta åkte ut, hur gick det till?!?!?

"Hackigt och stelt" tyckte Tony, när Agneta Sjödin brände av en arg, arg dans. Foto: Henrik Graan/TV4
lånad bild av tv.se igenom att klicka på den så kommer ni dit.


Vart lika chokade som dom!! Det är många andra som borde åka ut, än hon & Tobias. Även om det inte var mina favoriter är dom duktiga & ja gillade dom.

Vad tycker du?


Vet inte om jag tycker att Stefan förtjänade sin 10:or heller, tyckte Mattias & Claudia var minst lika bra!



Kommentarer
Postat av: Renée

Nu har jag nog löst problemet med kommentarerna så ALLA kan kommentera! Jo, detta med AFA, man får ta sina sjukintyg (alla du har från början) och skicka dom dit. Kolla med antinget facket eller dom på FK. Sen får man en summa varje månad från dom som täcker en bit av det du förlorar. Hoppas det ordnar sig för dig! Kramar från mig

2010-01-30 @ 21:11:59
URL: http://www.rej74.spaces.live.com
Postat av: litentanta

Det gick inte att kommentera på ditt sista inlägg så jag tar det här :-) Heja Norrland säger jag bara, Skellefte är ju bara en 12 mil härifrån så det känns nästan som att han är "vår" vinnare, sånt gillar jag! O sen tyckte jag faktiskt bra om honom, de avsnitten jag såg alltså, lessnade ganska fort dessvärre och tyvärr blev det lite samma med Let's Dance också..



Nu sitter jag och tjuvsurfar på särbots dator här "hemma". Har skurat som en toka och ändå bara rört lite på ytan dessvärre, blir en massa jobb på måndag för jag kommer nog att vara dyngtrött i morgon när allt är klart med den gamla.



Hoppas du får en skön söndag, sov länge, länge och hoppas att ni har det varmare än här. Var länge sedan man flyttade i närmare 29 minusgrader brrrr



Kramen till du :-)

2010-01-31 @ 03:08:23
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: ÅH HAR DU??

Länka till mig så kan jag börja fundera om jag kan fixa de ;)



jaa gärna, vi kan sätta oss ner någon dag när jag har det lugnt och du med givetvis!!

Kram<3

2010-01-31 @ 10:25:46
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0