Vakanar idag...

och tycker att livet leker, febern är borta. Fortfarande sitter det kvar i käkarna men inte lika farligt som gårdagen.

Kliver upp, inte på bästa humöret då Bazze håller på & gruffar för ljud han hör utanför. Morgonen är inte min bästa tidpunkt på dygnet som ni kanske har förstått, därför lär man hålla sig på rätt kant med mig då. Vilket han inte gjorde denna morgon.

Lag mig på soffan, men låg inte så länge förns jag ätit frukost, sen var jag igång. För när man har legat ett par dagar så förfaller det lätt hemma. Det var skitigt på golvet, vilket jag är allergisk mot!!

Så tänkte att det är bäst att ta tag i det när man har energi, för den kan försvinna lika fort. När jag gjort det, så gjorde jag rent i badrummet inkl åt katterna i deras låda. Efter det kände jag att de skulle vara bra för Bazze & Nellie att komma ut uppe vid stallet. Så vart hämtad. När ja skulle hem så kom min kompis förbi, Ruedee. Bjöd dom på fika... Hade bakat på natten. :P

Vi hade inte setts på länge nu, så det var trevligt att få en pratstund...

Ja som sagt passa på när det kommer en energi våg...

Men nu när jag lag mig igen på soffan för att se Falk så småningom. Så vad tror ni händer?... Jo febern kommer tillbaka!

Inte konstigt med min rivstart!! F*N SKIT!! Typiskt, så lätt att köra på.

*Dammsuga
*Städa toan
*Städa kattlådan
*Titta på hundarna när dom leker klappa på hästarna
*Fika.

Ingen match för den som inte har EDS eller liknande, men för mig är det på TOK för mycket! Så det blir en dag på soffan imorgon, har tid hos AF. Men vet inte hur jag ska göra med det?... Ska få en på skrift till FK, så det är ganska viktigt! Men de är öppethus där i morgon på AF så kan bli en väntan. Ringer ett samtal så får vi se hur det blir...

Hur har eran söndag varit?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0