Vad ska man göra åt de...?

Idag kan jag inte säga att det har hänt mycket.

Har varit en sån där åter hämtningsdag. Klev upp ur sängen vid 10.30 då telefonen ringde. Sen pratade jag i en timme, när jag sen lag på, hade ätit frukost så tog värken över! Jag fick sluta ögonen, somnade ganska omgående. Sov till 15.30... Men inte förns klockan var 18.30 orkade ja ställa mig å laga till lite mat!

Mycket mer har inte hänt, välte ett vinglas, som gick itusen bitar för ett tag sen.Less man blir på sig själv! Jag lyxade till det med ett vinglas, med saft i ;P Bara för att det var fredag, sen lyckades jag dra ner det i golvet...

Min julgran har snart inga barr kvar! Inge roligt, Jane drar runt dom i HELA huset! Så måste bli av med den. när vet ja inte riktigt när jag ska orka med det..? Kankse kan få hjälp av någon, vi får se.

Har ni tagit bort pyntet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0