Vad är det för fel?!

Förstår inte varför jag är så trött, jag har dragits med en jobbig huvudvärk nu länge. Så fort jag ska göra någonting så blir det värre. Det är så där så att det är på gränsen att bryta ut i migrän om det inte redan har gjort det.. Sen kan jag sova hur mycket som helst känns det som. Vet inte om  det beror på huvudvärken, att det tar kol på en?

Ja hur som helst jobbigt är det i alla fall.

Men lyckades ta mig i väg idag, åkte med Laila in till staden. Jag hade helt slut på min yogurt som jag behöver ha på morgonen för att magen inte ska paja ihop.

När vi åker i från affären tycker Laila att vi ska ta med thaimat hem. Det finns ett ställe vi passerar på vägen ut, så det passar att stanna till där.

Men när vi är på väg dit går min dragkedja sönder på skon! :( TYPISKT! SÅ nu är den helt paj & måste lämnas in för att byta dragkedjan..

Så surt! Men inte mycket att göra något åt då.

Maten var i alla fall mycket god!
Vi båda tog en annan sort på menyn än vad vi brukar för att vidga vyerna. Jag är gärna så har jag hittat något jag gillar så tar jag samma sen. Det är väl för att vara säker på att man ska tycka om maten, eller vad vet jag?

Hur gör du? Tar du samma på menyn?

Av thaimat blir man aldrig så där äckligt mätt utav heller. Jo, klart man kan ju föräta sig. Men det är inte samma sak som om när man tar snabbmat & som dessutom är mycket fett i.

Sen somnade jag på soffa igen, huvudvärken vart för jobbig & det är bara en sak att göra, SOVA! Så har precis vaknat igen kan man säga. Så ska flytta mig in till sängen nu tänkte jag, hoppas på att jag kan somna om. Brukar ju inte somna vid 20.40 vanligtvis, ni som känner mig... :P


God natt ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: ja men faktiskt.

Jag får jämt panikångest och har ofta stress i magen. Jag måste lära mig och varva ner och koppla bort skolan och allt annat när de väl gäller!!

Kram <33

2010-01-08 @ 11:05:33
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: sussi

Jobbigt när huvudvärken ligger och lura på hela tiden.Jag lider verkligen med er som drabbas bla av migrän. Jag hade en period då nacken sa stopp då jag både hade huvudvärk och yreselanfall. fy jag ville bokstavligen bara dö! Hellre ont i ryggen och bäcken än huvudet :(

2010-01-08 @ 12:48:35
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: sussi

De slog mig bara. Med dina besvär har du g fått någon form av bostadsanpassninga och hjälp av arbetsterapeut?



Sv på frågan i bloggen skrev även där:

Jag har ju rena coctail beroendes på vad de för värk. skämt och sido.

Vid snällare värk klara jag mig med Dicofenac och panodil

När de trigglar i gång hela rygg och framsidan av bröstryggen muskellärt brukar jag ta Panacod och stesolid eller panacod och tryptisol 10 mg

Vid svår nervsmärta då de bara bränner och panacoden inte hjälper tar jag tramdol



Så jag är glad jag slipper käka dagligen eftersom de ju så pass beroendeframkallande.

2010-01-08 @ 12:57:03
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: mathilda

jag känner igen den där tröttheten, jag har kommit in i en period nu där jag är jättetrött, jag förstår inte varför, är vanligtvis trött annars också men inte såhär, konstigt...

Hoppas du haft en bra jul och nyår!!=)

2010-01-08 @ 13:12:44
URL: http://thildasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0