Tuff dag, men fick lite gjort...

Igår tisdag var det en tuff dag!

Malin min syster kom på besök på måndagskvällen, vi lagade middag tillsammans, sen tittade vi på film & kom inte i säng förens sent.

Dagen efter gick ja upp tidigt för att få åka med Jennifer till staden, skulle hämta en jacka & termobyxor som jag la undan för en vecka sen. Har längtat så mycket! Äntligen, nu har ja dom :D

Sen efter det gjorde vi lite fler ärenden på stan. Innan vi åkte för att handla mat, eller J skulle göra det. Vi fikade lite innan för att orka med... :P

Så var hemma igen vid 14.30, helt slut! Vilade lite innan jag tog tag i min gran. Den barrade bara man tittade på den, så det var som en barrskog här hemma, barr precis överallt!! Så den kunde inte vänta en dag till. Efter det har man inte mindre barr på golvet. Men nu är den ute & det är SÅ skönt!

Halsbrännan är något bättre, men inte bra.

Lag mig på soffan sen & somnade så klart... Sen vakna jag igen kl 12.30.. Jobbigt värre, släpade mig in i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0