Så obehagligt & ont gjorde det!

Hmmm, vad ska man säga?

Inte har det varit mycket bättre idag.. Tråkigt men ett faktum. Febern var högre idag, så har sovit även denna dag till en stor del. Kunde inte somna igår förns klockan 03.10, men det är klart har man sovit så konstiga tider under dygnet så är det svårt för kroppen att ha någon rutin på det hela.

När jag vaknade i morse å skulle äta min frukost, ska ja försöka öppna munnen, ja som ni vet, detta låter hel knäppt. Men det jag skulle komma till var att jag inte får upp munnen, är så spänd i mina käkar & de gör så fruktansvärt ont! Den hade liksom fastnat i ett läge.

Obehaglig känsla!!

Den gick över efter en stund. Men tillräckligt för att det ska göra ont & vara som sagt obehagligt.

Känner mig något bättre nu,men vet inte om det är för att man har vilat så mycket nu eller om jag är på väg åt rätt hål? Om jag inte är på väg åt rätt håll så vette sjutton?! I morgon kommer bli en bättre dag det känner jag på mig.

Ska sova nu tills jag vaknar tänkte ja..
Det sa någon till min syster Malin, då svarade hon - man brukar sova tills man vaknar! :D

Fyndigt va..! :D

Nu tänker ja natta, höres i morgon, kramis



Kommentarer
Postat av: Renée

Hoppas det snart blir lite bättre. Sömn är den bästa medicinen så SOOOOOV!

2010-01-24 @ 17:33:41
URL: http://www.rej74.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0