ROBINSON VINNARE 2009

HANS!!!

Hans Brettschneider Foto: Erika Rydberg/TV4

Av dom som stod inför finalen så ville jag att Hans skulle vinna.

Jag tycker han var den mest värdige vinnaren av robinson. Har ju inte sett all program som ja sagt tidigare & vet att det har varit en del irritation på Hasse. Men som Jimmy har bettet sig mot sina lagkamrater så tycker inte ja om honom. Han har svikit dom, gått bakom ryggen. Han vann endast 2 tävlingar på hela tiden på ön. Sen var han fruktansvärt LAT!

Så enligt vad jag anser är en vinnare så var det rätt man. Hade ja fått välja hade jag helst sett Mats som vinnare. Men tyckte att det blev bra till slut. Skönt att se Jimmy´s min när vinnaren korades. Han klarade sig till final, med sin pakt, men på vägen skaffade han alldeles för många ovänner.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0