Priset blir högt!

Kan bli lite tjatigt nu, men detta är min verklighet...

När jag kom hem så kom huvudvärken, försökte hejda den, vila, ta tabletter. Men fick stänga in mig i sovrummet, mörklägga, ögonbindel på, & försöka slappna av. Efter  1 timme ungefär kunde inte hundarna vänta längre, det kändes bättre så tog mig upp igen.

Men ju längre tiden går nu in på kvällen/natten så blir det värre igen. Så min gissning är att det bara finns en sak att göra. Vilket är att lägga sig igen. Fick i alla fall se mitt favorit program, let´s dance :D

Ska nu se det sista, vem som åker ut. Sen blir de sängen igen..

Hoppas på en bättre dag i morgon.


Kommentarer
Postat av: Nina

Nu har jag läst runt lite på din blogg som är jätte mysig. Och jag blev väldigt förvånad över att du har EDS, hela min släkt har fått den diagnosen men jag har inte hört talas om någon annan. Jag måste få säga att det är beundransvärt att du gör något som en blogg och hittar på saker för jag har sett så många som bara sätter sig ner och ger upp och slutar ha ett socialt liv och ta hand om sig själv. Du är stark och en vacker dag kommer nog mirakel medicinen som gör er vardag mycket lättare :) Kramar

2010-01-29 @ 23:03:23
URL: http://themis.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hoppas de bättre idag. Är de migrän anfall du får eller är de från nacken de kommer?

2010-01-30 @ 22:55:42
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0