Let´s dance

ÄNTLIGEN!!!

Nu är det igång, mitt favorit program! Nu är fredagarna heliga igen. Det får inte komma något i mellan, det är inget annat jag bryr mig särskilt om, men dans & sång program går först ;)

Mina favoriter efter denna kväll är Mattias, SÅ SÖT & SNYGG!!

Mattias Andreasson Let's dance Foto: Henrik Graan/TV4
Denna bild är lånad av tv4.se Klicka på bilden så kommer ni till deras sida.

Mattias kommer vara en av dom som är kvar till slutet om jag får gissa. Han är fin att titta på oxå ;P Han blev dessutom Tony´s nya sexobjekt, om det sen är bra eller dåligt det vet jag inte... :P

Sen är det Claudia, hon överraskade tyckte jag!

Foto:
Lånad bild av tv4.se Klicka på bilden så kommer du till sidan.

Claudia imponerade i kväll! Trodde inte hon skulle klara sig så bra, eller vet inte om jag trodde så mycket egentligen Men om man tänker på Mårten sen förra säsongen som oxå är skådespelare så gick det väldigt bra för honom! Men får väl a se, tror hon kommer stanna ett bra tag i alla fall!

Sen får jag ju inte glömma söta lilla Rahbi... ;)

Rabih Jaber Let's dance Foto: Henrik Graan/TV4
Denna bild är lånad av tv4.se Klicka på bilden så kommer ni till deras sida

Det var ett byte till det bättre helt klart! För bonden Janne kan man vara utan... Så det ska bli kul att se va han kan göra på dansgolvet...? Det kan vara en nackdel för honom om han har för bra självförtroende, för det räcker ju inte. Man måste vara läraktig, men tror att det kommer gå bra, med tanke på att han har erfarenheter ifrån idol.

En annan som imponerade på domarna var ju Molly, den yngsta i denna omgång. Hon är ju söt som socker... Dom passar bra ihop hon Jonathan.

Willy är den nya taktlösa, omusikaliska dansaren i år. Men det är ju ett under hållningsprogram, så det ska ju finnas alla typer utav karaktärer.

Vad tyckte du?



Kommentarer
Postat av: Sofie

Det hoppas jag också ;)

Hoppas allt är ok med dig. Kram!

2010-01-09 @ 01:27:06
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: litentanta

Mot min vilja, gillar inte tantan, så var Agneta Sjödin bra, samma med hemska Peter Wahlbeck... blev hyfsat imponerad av Sauk också (du får alla mina anti-favoriter uppradade, men som sagt, jag erkänner att de var bättre än vad jag trodde garvar) Birro...nääää, Willy är, håller väl med Tony Irving, inte bra och Mattias lite väl slemmig hehe!



Jag är ju åtminstone inte gummsjuk, trots min ålder, har dock lite svårt för den där smetiga stilen, tom Birro skulle ju flörta med kameran...urk!



Ska försöka följa serien så jag kan komma på nån riktig favorit, än så länge har jag inte bestämt mig!



Kramen bakas!

2010-01-09 @ 01:58:16
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Ruedee Johansson

Tyckte samma som du faktiskt, Mattias o Claudia var BÄST!!

2010-01-09 @ 10:24:53
Postat av: Madeleineslife

Låter bra Ruedee ;) Då håller vi ju på samma som sagt! Så du tittade på Let´s dance? ;)

Annars när jag gillar något så brukar inte du gilla de här olika underhållningarna & tävlingarna, men då kanske vi har något gemensamt, eller var det slumpen att du tittade? ;P

Kramis



Tack ni andra, kul att höra vad andra har för åsikter. Har oxå svårt för P. Whalbeck... Förstår mig inte riktigt på honom, inte Birro heller faktikt. Men Gudrun gjorde bättre ifrån sig oxå än vad jag kunnat tänka mig. Agneta är stilig. Ja det blir spännande att följa denna säsong.

<3

2010-01-10 @ 00:53:24
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0