Let´s dance omgång nr 2

Höjd punkten på fredagen här hemma klockan 20.00 på kvällen. Nåde de som stör då! ;)

Vissa imponerar & andra inte. 

Princess Madeleine tycker till


Agneta hon är stilig

Peter
imponerade ikväll, vet inte riktigt vad jag tycker om honom som person eller dansare?..

Elin
vet ja inte vad hon höll på med ikväll. Gillade inte alls hennes & Daniel´s nummer. Känndes som hon bara flängde runt!

Rabhi
tyckte jag var mycket bättre ikväll! Juryn var alldeles för hård mot honom!

Claudia
gillade henne även denna kväll, hon är den bästa utav tjejerna!

Willy
trodde inte han kunde lyckas så bra, men det kanske var hans kväll ikväll..?

Vickan
gillade henne bättre ikväll än förra veckan, tyckte inte dock hon skulle ha lämnat Let´s dance.

Mattias
WOW! Imponerande hur duktig man kan vara redan!! Min favorit!

Stefan
Inte bra, inte dålig..

Molly
Ja lilla söta Molly, vet inte vad hon gjrde denna kväll?

Marcus
Hmm, nja vet inte vad jag tycker im honom. Är väl inte min favorit.

Gudrun
Ja, bra för att vara Gudrun, men inte min favorit.

Vad tyckte du om kvällens dansare?

Dom jag tyckte var de som kunde åka ut var Stefan, Marcus, ikväll förtjänade inte Elin sin plats kvar mot Vickan.

Mattias & Cecilaia högsta poäng efter första omgången. Enligt juryn.

Foto: Henrik Graan/TV4

Lånade bilder av tv4.se Klicka på bilden så kommer du dit.


Victoria Svensson Foto: Henrik Graan/TV4
Ja som ni säkert redan vet så var det fotbollsprffset som fick lämna oss denna fredag oxå den 1:a 2010.


Ja som ni säkert förstår så är mina favoriter samma som förra fredagen, Mattias & Cecilia, Claudia & Tobias, Rabhi & Maria.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0