Jaha, så kom dagen..


Idag har jag legat hela dagen! Somande vid 02 tiden igår natt, sen gick jag inte upp förns klockan 12.30! Men var bara vaken en kort stund tills ja somnade om igen på soffan. Vaknade upp igen vid 16 tiden.. Så nu har jag haft en dag som helst vill vakna upp när man är bra igen. Feber, ont i huvudet, värk i hela kroppen, musklerna är spända till tusen.

Men jag vet att detta kommer när jag har gjort saker i ett par dagar i rad.. Men det är alltid lika jobbigt varje gång, klart man vänjer sig. Men det är inte roligt för det. Man vill ju helst att det inte ska hända igen. Men vi som har den här typen av sjukdom känner nog alla igen oss.

Jane har sovit med mig hela dagen i stort sätt. Nellie & Bazze har varit trötta sen en lång dag igår.

Tänkte krypa ner i sängen nu & hoppas på en bättre dag i morgon!

Hoppas ni har haft en bättre fredag än jag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0