Ja man undrar ibland vad det är med folk?...

Ja efter det så vart det lite handel oxå innan vi åkte hem. Men det jag skulle säga med det var att när vi kommer till kassan så ropar dom ut i högtalaren att - Vi har ett kundmeddelande, det sitter 2 st hundar utanför butiken, vi skulle vilja att ni tar kontakt med kundtjänst.

Det var ju mina hundar, vad har hänt nu då? Är dom lösa, eller skäller dom?

Jag går fram till Anna-Lena som ropade ut det - det är mina hundar som sitter där, -vad är det som har hänt?

-Det var en tant som sa att dom ser ut att frysa SÅ!

-Har jag mycket svårt att tro, dom har täcken på sig...

-Jaha, du verkar ju ha koll på läget... :D

Så var det inget mer med det... Helt otroligt, tror inte ens dom satt där en ½ timme. Dom har båda täcken på sig! Ja frös gjorde dom absolut INTE! Dom satt så snällt där när jag kom ut & tittade efter mig. Då vart dom mycket GLADA! Så kunde vi gå till bilen, åka hem till Jennifer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0