Here we go again

Svettas & fryser om vart annat..

Nu har febern kommit tillbaka & en hemsk migrän har jag! Klarar inte av ljud, ljus & kan inte röra mig utan att allt snurrar.. Så hela dagen har jag legat på soffan. Vart väckt i morse som vanligt av Bazze & Nellie, men när dom hade kissat så lag ja mig igen. Vaknade igen 11.15 då släpade jag mig upp för att kunna ta min medicin & äta lite yogurt. Sen somnade jag om igen, vaknade inte förns kl var 17. Så, så rolig har min lördag varit.

Har kunnat titta lite på TV under kvällen, men det är svårt att fokusera.

Jag & Jennifer hade pratat om att ses idag, men det blev ju inte av :(
Så hoppas ja är lite bättre i morgon, åtminstone att febern är borta. Man önskar att man hade en sambo dessa dagar som kunde hjälpa till. Men det är för väl att man har snälla vänner & grannar.

Vill få ordning i min nya byrå oxå, allt ligger utspritt i sovrummet nu som ska vara i den. Upptäckte att det är 2 saker till som är bra med den, 1 den har hjul, 2 det går att dammsuga under den. Så man kan säga att den har dessa saker som är fördel när man har tex en sjukdom som EDS. Allt som underlättar för städning, hantering & liknande är mycket värt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0