Grattis till vinsten!

Idag var jag något bättre..

Tänkte att jag skulle vara hemma även idag, tills jag satte på mobilen då jag hade fått ett mess av Jennifer. Det var hemma match idag. Tänkte att det kan vara bra att komma ut, dessutom så var jag mer eller mindre tvungen då hundmaten var helt slut, så det fanns inget till kvällen. Satte på mig korsett & nack krage.

Så vi åkte mitt på dagen, köpte min hundmat eller hundarnas mat :P
 
Sen var det dax för dagens match, dom har inte vunnit någon gång denna säsong, en oavgjord har dom spelat tidigare. Dom gick upp en serie förra året, så nu spelar dom i division 1 & det har varit tufft. Vi hoppas att dom får även ligga kvar där, så det var en otroligt viktig match denna dag & dax för en vinst. Dom har spelat bra dom senaste matcherna med slarvat in i andra halvlek & det har gjort att dom har flera matcher förlorat med 1 mål.

Redan efter 18 min står det 3-0 Jonas gjorde 1 av dom målen! Såg väldigt bra ut! Dom reducerar till 3-2, sen blev det 5-2 innan halvlek. Erik storspelar i målet denna match oxå!

Efter halvlek så slutar matchen med 11-3!! Så ska man vinna så gör man det ordentligt :) Erik var GRYM i mål!!! Jonas gjorde totalt 1 mål & 2 ass, GRATTIS!!! Skönt med vinst så det ser lite ljusare & dom behövde den mer än någonsin.

Så nu finns hoppet igen att dom får stanna kvar.

Efter det åkte vi hem, jag var frusen om tårna. Men jag hann bara vända hemma så vart jag hämtad utav pappa. Var upp till stallet & pysslade lite...

Så när jag kom hem sen ett par timmar senare så var ja helt slut! Jag somnade på soffan efter 21, vaknade till nu men är på väg till sängen. Då jag får besök tidigt i morgon. Så lär försöka sova några timmar innan dess om jag ska orka.

Huvudvärken ligger & lurar, värken i kroppen oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0