Överraskad blev jag allt!

En mycket lång dag har det varit!!

Men det har varit trevligt.... Blev väckt i morse 07.15 då stod en vän här utanför. Han hade skjutsat en gemensam vän till flyget på morgonen, vi har inte setts sen i Sep, så det var dags nu. Så när han var på resande fot åt mitt håll så passade vi på :)

Så det var bara att häva sig upp ur sängen, det tog ett bra tag att vakna även om jag var uppe..

Men efter kaffet så där någon gång vid 10 tiden på f.m så vaknade jag till liv. Han hjälpte mig bla med datorn, installera några nya program, uppdaterade lite. Sen försökte vi få ordning på mitt ljud som inte vill fungera längre. Vi sparade ner ALLT på CD, så det inte skulle kunna försvinna. Men det gick inte att få tillbaka ljudet, inte idag i alla fall :(

Vid 14 tiden styrde vi in mot staden för att få i oss lite mat, vart bjuden på en pizza. Kändes som om kroppen behövde det idag för att orka. Sen när vi var klara så åkte vi förbi stallet på vägen hem å hälsade på där.

Sen skulle vi fortsätta med datorn, men det lyckades inte :(

För mig var det som en 4 julafton idag! Jag fick först en almanacka av Bobo, sen en plånbok (precis en sådan jag ville ha & önskat mig i julklapp ). 2 st filmer Santa buddies & Ice ages 3, 2 st CD skivor Calle Kristiansson´s nya & Erik Grönwall´s nya :). Men det tog inte slut där, han kom in & frågade mig ang mitt hårsmycke som jag visade här tidigare i bloggen att jag köpt.

Han sa skulle du inte ha ett till sådant?

Men det var ju så med detta smycke att i det så att det satt en liten sten formad som en björn, den är importerad direkt ifrån USA, hon som tog hit dom hade endast 3 st & ett sådant smycke som jag köpt. Då har Bobo varit så finurlig att han frågade om jag inte kunde fota smycket, inte tänkte jag på vad han skulle ha det till...

Nu så håller han fram en smycke som ser ut som mitt, såg det ut ungefär så här?

JA!

Har du tagit mitt i badrummet?!

Nej, kolla där....

Jag sprang in där, där hängde mitt smycke!

Så han har tagit reda på vem tjejen är som gjort det, mailat henne bilden & hon har gjort ett identiskt! :D

Jag hoppade av glädje!!!

Det betyder mycket för mig, inte bara att det endast finns 2 st sådana smycken i världen utan att han har fixat det åt mig, tagit reda på allt & så fick jag det i julklapp, lilla jag... Han ville att jag skulle ha 2 st, eftersom det inte fanns ett likadant var han tvungen att be henne göra ett. Som tur var så fanns det en liten björn kvar!

Lena Lindén heter hon som har gjort detta.

 
Det turkosa stenen är formad som en björn, det var svårt att ta kort på den. Men man ser på ett ungefär. Detta var smycket jag köpte, men det andra är snarlikt!

Tack så JÄTTEMYCKET Bobo, för ALLT!! ♥

Haft en trevlig dag som sagt.
Jag har kunnat ligga på soffan & vilat under dagen, vilket är skönt & ett måste!
Men på kvällen var jag på väg att få ett migrän anfall, lyckades häva det. Men känner att det är på G nu igen. Så lär skynda mig i säng nu om det inte ska bryta ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0