Final vekcan i Robinson

Av en händelse så fastnade jag framför Robinson ikväll (igår, onsdag), som ja har sagt följer ja inte det. Har sett några program i brist på annat. Blev upprörd när dom skulle göra ena tävlingen.


Robinson Karibien. Foto: TV4
lånad bild av tv.se

Dom tävlande var fast i en 2 delad planka, som det var 2 hål för händer & ett hål för huvud. Sen vart dom nergrävda i sanden strax över midjan. Sen skulle dom ta sig upp ur sanden, springa ut i vattnet simma sista biten fram till en boj, där hängde en nyckel, tillbaka till stranden, ta av "plankan", låsa upp en kista, där låg ett pussel med massa namn som dom skulle få i ordningen hur deltagarna hade åkt ur tävlingen.

Killarna kom upp, men tjejerna tog det tid för, men Veronica kom INTE upp! Hon höll på länge, till slut så var det inte roligt längre & det vart bara en match att ta sig upp. Hon har sen tidigare haft problem med höjder & vara i trånga utrymmen vad jag vet. När tiden gick så steg paniken när hon inte kom loss. Hon kände som om hon skulle dö där till slut om hon inte kom loss.

Jag kände min medkänsla komma för henne. Lider själv av panikångest & vet hur det känns & man tror på riktigt att man SKA DÖ! Funderade över hur lång tid hon skulle behöva hålla på innan Paulo skule hjälpa henne. Man såg på henne hur paniken steg, hon skrek på de övriga att bli klara så hon skulle komma loss. Men slutligenhjälper Paulo henne upp. Då var hon förstörd, panikslagen & grät. Vid de laget gjorde även ja det, för att ja kändemed henne.

Låter kanske knäppt, men då var det...

Det var meningen att detta inlägg skulle ha publicerats igår,m en som ni kanske mäsrkte gjorde dom om blogg designen igrå, så detta inlägg har jag skrivit om 2 gånger & sen när det skulle publiceras skickade dom ut mig...
Men gör ett nytt försök idag istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0