Alltid något, en sak i taget!

Bättre dag på de sättet att jag hade energi som jag inte haft på länge, men kunde inte göra något! :(

Jag har ont överallt, men mest i ryggen, det är nog ifrån fallet igår?.. Sen blev det ju en lång dag.. Inge kul när det kommer efter, men det gör de ju alltid. Så har fått tagit det lugnt helt enkelt.

Ruedee kom förbi på förmiddagen, hade varit vaken ca 1 timme. Hade ätit frukost men inte klätt på mig. Men hann det innan hon kom, då vart det en macka & en kopp te. Men kunde inte släppa tanken på kaffe, det var slut så klart! Det är väl då om någon gång man bara VILL ha, nog för att man inte har det helt enkelt..

Eller vad tror du?

Har i alla fall fått sängen bäddad som jag hade planerat idag. Så ska få krypa ner i en ren säng. Finns det något bättre?..

Jo kanske men det är väldigt mysigt!!

Om jag inte bäddat rent idag hade jag skjutit på det framåt.. Nu är det gjort i alla fall. Jag har ju inget bokat i morgon heller så kan vila då oxå. När jag sen skulle lägga in de rena sängkläderna som jag tvättat & tumlat, så flyttade jag på en hylla i garderoben för att det skulle få plats bättre & jag skulle ha det lättare att ta ut dom.

Men när man har ont så blir man fummlig. Jag ska ta bort en grej som har hållit uppe en stång som setat där tidigare, då glider tången av plasten, tången hade även en av bitardel, som klämde mitt finger. Så nu har jag en blodblåsa på fingret som ömmar!

Alltid är det något.

Hoppas jag kan få råd att fixa min bil så jag får ett liv igen & kan känna mig lite friare än att behöva be om hjälp. Det är tur att man har snälla vänner som ställer upp för en. Ni vet vilka ni är TACK ♥

Måste ta tag i å försöka hitta numret till Akademiska så jag kan få tag i någon som kan hjälpa mig. Nu har det gått över 4 månader sen jag fick bekräftelsen om att dom tagit emot min remiss. Det är bråttom nu!! För om jag behöver hjälp så är det NU. Snart ska jag träffa dom på AF, då vill dom ha något som styrker det jag säger & även FK.

Ja det är en del att ta tag i. Men man får ta en sak i taget & lösa det eftersom. För problem är till för att lösas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0