Det har varit en tuff dag...

på så sätt att jag hade så fruktansvärt ont i kroppen när jag vaknade på morgonen!

Kom på då jag ska ta min morgon medicin att jag inte tog min kvällen innan. Vilket gör då att man har mycket ont när man vaknar, mycket mer än vanligt. Min medicin jag tar håller i sig i 12 timmar så tar 2 tabletter per dygn. Så går på smärt stillande hela dygnet.

Det jag kunde göra var att äta min frukost, lägga mig på soffan igen under täcket & slumrade in igen efter 1 timme ungefär. Sen låg jag där sov från & till, mest sov, men vaknade till när hundarna var fram till mig eller ville ut. Vaknade inte till ordentligt förns klockan var 15 på ef. VÄRDELÖST!! Då har ju hela dagen gått.

Klockan 18 började jag få energi att orka sätta mig upp, vara lite aktiv, laga mat etc...

Så min dag har väl inte varit så jättekul...

Pappa kunde hämta mig, så jag kom upp till gården & hundarna kunde springa i 2 timmar.

När jag var på väg hem sen tittade jag in till Laila, vi fikade lite te & kladdkaka. Hon är oxå en sån som jag som är vaken & piggare på kvällen en på dagen.

Nu ska jag sova, sitter i sängen med datorn i knät, ska möta Jennifer i morgonbitti redan klockan 08.40. Så det blir tidigt för mig! Behöver handla & det var sättet att komma in, då hon lämnar L på dagis för sen åka å handla.
Vad gör man inte när man inte har bil & kan åka när man själv vill. Men det är tur som sagt att man har vänner som är snälla & kan ställa upp.



God natt på er, kramis


Kommentarer
Postat av: Renée

Så jobbigt när man missar medicinen! Numera har jag ju plåster med värkmedicin i men mot min nervsmärta finns det bara tabletter å dom glömmer jag ibland. Då har man paniken från hell ett tag innan allt funkar igen. Man får göra allt för att inte glömma: ställa alarmet på mobilen, lägga fram den på diskbänken eller vid sängen eller nån annanstans där man ser den eller kanske sätta en lapp på toa-spegeln så man ser den när man borstar tänderna. Alla knep är bra utom dom dåliga! Kram på dig!

2010-01-13 @ 10:11:49
URL: http://www.rej74.spaces.live.com
Postat av: Elin

sv: Eller hur, de går så sjukt snabbt. Hela lovet bara flög iväg också.. vi skulle ju göra om din design! :O.. Kram<33

2010-01-13 @ 12:05:51
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: sussi

Vad underbar bild du har! hur är de med din smärta är du "väderpåverkad" eller spelar de nån roll vad de för väder

2010-01-13 @ 22:20:38
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Sofie

Vad är det för smärtstillande du tar?

Kram!

2010-01-14 @ 21:15:25
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0